středa 17. listopadu 2010

Perníčky

Ráno jsem si jela "odpočinout" do obchoďáků :-) :-)  SAMA :-)   Nejdřív do Tesca, kde jsem koupila Bětce a Honzíkovi trička s dlouhým rukávem, Bětce větší příbor a pro oba sadu nádobí (tu dostanou pod stromeček). Pak jsem zašla do Ikey pro plyšové ovoce a zeleninu a že si to tam trochu projdu. No ale bylo tam děsnýho národa. Takže jsem rychle zamířila k pokladně ať už jsem honem pryč. V Tescu to bylo lepší - pohoda klídek a ještě jsem si tam mohla pobrukovat písničky, co hráli, protože se tam na mě nikdo nelepil, kdo by se mohl případně pohoršovat :-D :-D :-D   
Odpoledne jsem se vrhla na ty perníčky. Děti mi pomáhaly vykrajovat a docela je to bavilo. Akorát u receptu mají psáno, že prý 8 plechů, já mám 3. Tak nevím, kde je chyba ;-) ;-)   Zítra se možná pokusím je nazdobit (nebo pozítří - to ještě nevím, jak bude čas) a pak je uložím do krabice a na balkon. Uvidíme, jestli to pak budou pořád tvrdolíni nebo změknou. Dělala jsem perníčky poprvé, fakt s nima nemám zkušenosti. 




K.

5 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

jste šikulky ,,,tak se povedly....

Katka řekl(a)...

No vypadají, že ano :-) Už i pěkně ztvrdly :-D Snad pak na tom balkoně změknou... Ať si neulámeme zuby... ;-) :-)
K.

Talpinka řekl(a)...

no téééda...... uplně závidim jak to teď u vás musí vonět :)

Iva řekl(a)...

Krááása - jo a na změknutí jsme dávali do krabičky k perníčkům slupky od mandarinky či pomeranče, ale jen kousek (jeden měsíček na celou krabici) někdo dává jablíčko. :)

Taky musím napéct. :)

Katka řekl(a)...

Ivo, díky. No zatím pořád maluju, až budou všechny, tak je teprve nacpu do krabice.
K.