sobota 12. března 2011

12/365 II. - Praní, sčítání a knoflíky

Dneska jsem si vyprala všechny ty látky, co tu mám, aby mi pak třeba nepouštěly nebo se nesrazily. Z některých si sice chci udělat spíš doplňky na ozdobu, ale chci si udělat i nějaké povlaky na polštář. Tak abych to pak nevyprala hotový a ono se mi to nesrazilo :-) 

Odpoledne tu zazvonila paní z pošty s dotazníkama na sčítání lidu. Poučena z televize jsem se jí na něco zeptala a trochu jsem ji zmátla. Prý nebyli až tak moc proškoleni a odkázala mě na call centrum, internet a nebo že se můžu obrátit i na vedoucí pošty. Pak věřte televizi ;-) :-D


No a konečně jsem se dneska vrhla i na tu samotvrdnoucí hmotu. Z kousku jsem udělala pár knoflíků. Děti mi pomáhaly vykrajovat. Dala jsem je pak na okno a zítra odpoledne by měly být tvrdé (ty knoflíky ;-) ). Ještě jsem si Járovi řekla o pilník, abych jim pak zabrousila trošku ty spodní hrany. Snad to půjde. Jsem na to zítra zvědavá, nikdy jsem s touto hmotou nepracovala.


K.

3 komentářů:

Tina řekl(a)...

jé ... knoflíčky jsou báječný ...

Petra řekl(a)...

Koukám, taky Ferda Mravenec, práce všeho druhu :))) Knoflíčky jsou super.

Unknown řekl(a)...

Děkuji za moc krásný komentář na mém blogu a musím říct, že jsem nadšená z těch nádherných knoflíčků :)jsou krásné, mohu poprosit o název hmoty a výrobce. Také nějak nestíhám, ale nemohu ve volné chvíli jen tak sedět, takže právě teď jsem se dala do pečení domácího chleba bez pekárny a je luxusní. Praktická žena bude opět plná krásných věcí a do dalších čísel chystám další překvapení. Děkuji a krásný den, Nora