čtvrtek 3. března 2011

3/365 II. - Hledání

Nějakou dobu si říkám, že bych si mohla koupit dobrou knihu o šití. Už jsem tu psala, že ta v našem knihkupectví mi přijde taková nijaká. A tak jsem i dneska hledala na netu tu encyklopedii šití. Nikde ji nemají, všude je vyprodaná, je to kniha k nesehnání. Takže mi pak zbývají už jen dvě - Základní techniky šití od Wendy Gardinerové a Praktická encyklopedie šití od Dorothy Woodové. Akorát myslím, že v té druhé to bude asi víc zaměřené na patchwork. V sobotu má Jára volno, tak si sjedu na Anděla do knihkupectví, tam je mají. Okouknu je a uvidím. Večer mě pak napadlo, že když už vypadnu z domova, že bych se mohla podívat do těch Levných látek. Akorát, že místo na Letnou bych asi zajela na Vinohrady. Ale to ještě uvidím. Dvě pěkné látky tu mám, tak nemusím ničit další, že? :-) :-)  
Dneska jsem nic nešila, ale sedla jsem si zase k tomu šátku. Je už dost velký, ale udělám ho z celé té příze (400g). Už mi zbývá tak 25 - 30 gramů, tipuju. Na lem chci místo třásní udělat asi 2 nebo 3 řady z té střapaté Rio příze. 


K.

1 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

Ten vypadá fakt dobře!