čtvrtek 10. března 2011

10/365 II. - Marina

Jak si v posledních dnech projíždím blogy holek šikulek, tak jsem narazila na stránky Galerie Marina Jsem z nich opravdu nadšená. Ač nemám šicí stroj a ani prostor, kam bych si ho dala, tak čím dýl si tyhle stránky pročítám, tím víc mám chuť si ho koupit a zavalit se tu krásnýma látkama a šít úžasný věci  :-) :-) :-)  No naštěstí má Bellet i nějaké projekty menších rozměrů, které bych mohla zvládnout i v ruce. Takže jsem si nakonec v sobotu večer objednala 3 časopisy Marina a dneska mi dorazily. Jsou fakt moc pěkný a skvěle popsaný postup šití. Já si ten stroj snad nakonec taky koupím :-) :-) :-)  Jen tedy fakt nevím, kam bych ho dala.... :-)


K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky Katko já se si koupila šicí stroj a mám ho už aspoň 28let a nedám na něj dopustit můj manžel si koupil v té době simson a já šicí stroj aby to bylo spravedlivé ...a sem moc ráda ..taky překážel dokonce sem ho měla v kuchyni pak na chodbě teď ho mám v ložnici ,,,ale nevyhodím,,,pá

Ali řekl(a)...

Určitě nějaké místo najdeš:-) My budeme asi muset najít místo pro piano, to bude horší!