středa 2. března 2011

2/365 II. - Švadlenka

Dopoledne jsem se hned vrhla na toho psa :-)  Vytiskla jsem si návod z Allsorts, vystřihla, překreslila na filc. 


Původně jsem si říkala, že to budu z toho filcu vyřezávat, ale nůžky jsou lepší. Tedy ostré nůžky. Ale mám tady sadu nových nůžek, takže dobrý. Jako oči jsem přišila malé knoflíčky. Možná, že by byly hezčí, kdyby byly vyšitý, ale to nevím, jestli bych zvládla, aby to vypadalo pěkně. Zas taková švadlenka nejsem. Třeba časem se k tomu taky dostanu :-)


Pak už jsem jen sešívala a sešívala a vycpávala a bylo hotovo :-)


Zbýval už jen obojek a krásný skoťáček je tu :-) :-)


Šlo to docela rychle a dobře. Takže určitě taky vyzkoušejte :-) 

K.

5 komentářů:

Ali řekl(a)...

Ten je úžasnej!

Talpinka řekl(a)...

a pak že neumíš šít... mysim že není práce kterou bys nezvládla :) krásný :)

Katka řekl(a)...

Takový chvály... Se tu budu červenat :-) Díky, holky :-)
Talpi, určitě se něco najde, nemám strach :-) :-)
K.

Janina64 řekl(a)...

Ahojky no to je správný ,,,taky chválím šikulka .... pá

Moth řekl(a)...

Výbornej!