úterý 1. března 2011

1/365 II. - Nakupování zásob

Dneska jsem se konečně dostala do Kutila na Újezdě. Pořád totiž poslední dny okukuju všemožný stránky se šitím a chtěla bych to taky zkusit. Tak jsem si zajela koupit nějaký filc. Jen tedy nevím, jestli je cena přiměřená - tam to totiž prodávají na váhu :-)  Za 1 kg filcu 1000 Kč. Ale mají tam i nařezané kousky, tak jsem si nějaké vzala - 220 g = 220 Kč. Ještě jsem si tam koupila nažehlovací záplaty - růžovou a modrou - protože nejen Honza, ale už i Bětka je pěkný drban. Jedny tepláky s našitýma záplatama už zase oddělala. No a pak jsem tam koupila ještě černou šňůrku, že bych udělala Járovi nové poutko na pracovní bundě. Ovšem nevím, jestli to vůbec půjde...


Cestou domů jsem si řekla, že bych se mohla stavit v galanterii na Arbesáku. Tam jsem si koupila krásnou pruhovanou látku. Je fialovobílá (na fotce vypadá spíš do modra). Z té by taky mohly být pěkný zvířátka. Nebo srdíčka :-)  No a pak 12 černých knoflíků, protože kdybych dělala ještě nějaké ponožkáčky, tak ať mám na očička. A modrý tkaloun jako druhou variantu na to Járovo poutko (kdybych ho nakonec fakt dělala... ;-) ).  Jo a vlastně ještě hnědou režnou nit - tu mám na ten filc. Nevím, jestli na něj obyčejná nit není moc tenká. Jsem fakt švadlenka mega amatér :-)



A odpoledne, když jsem šla pro Honzíka do školky, jsem se ještě stavila u nás v galanterii a tam jsem si koupila takovou pěknou kytičkovou látku. A vlastně ještě v papírnictví/knihkupectví špendlíky s hlavičkou. Tam jsem se i dívala na nějaké knížky o šití. Našla jsem jen jednu a přišlo mi, že za tu cenu tam toho o šití moc není. Prý měli Encyklopedii šití, ale už není. Tu jsem si večer našla i na netu a všude je vyprodaná. Tak buď je tak dobrá, nebo měla málo výtisků. Doufám, že ta první možnost je správná a že tedy budou i nějaké dotisky. 



K.

1 komentářů:

Tina řekl(a)...

ooo Katuško krásné nákupy ... většinou nakupuju stylem - ještě tohle a ještě tohle, kdybych to náhodou potřebovala ...
Krásný den.
Martina