pátek 18. března 2011

18/365 II. - Nová galanterie

Když jsem ráno koukla z okna, tak jsem myslela, že mě trefí.... Ono to jaro snad vůbec nedorazí.... Já už ale nechci zimu!!!!


 Máme tu otevřenou novou galanterii. Včera otevřeli poprvé. Jenže včera, když jsem se tam chtěla stavit cestou pro Honzu, tak jsem  zjistila, že mají polední přestávku. Tak jsem se tam stavila až dneska. Příze má paní zn. Elian (ta je příjemná). Ptala jsem se na látky, tak říkala, že látky mít nebude, že zabírají moc místa. Takže tam bude spíš ta drobná galanterie. Ale má i jehly do stroje a i  špulky na spodní nit. Koupila jsem si pár stuh a  další tři perleťový knoflíky do dárku. Jo a chtěla jsem tmavší krejčovskou křídu, protože mám jen bílou, a tu paní neměla. Nabídla mi tužky s křídovou tuhou. Tak mám ty.


Za chvíli ty věci nebudu mít kam dávat... :-) :-) 

K.

0 komentářů: