pátek 1. dubna 2011

32/365 II. - Girlanda

Ráno jsem zašla k dětské doktorce pro recept na Fenistil, protože mi večer došel, když jsem ho dávala Honzíkovi. Večer tu ještě v 11 brečel, že ho to svědí a bolí... Pořád má teploty, včera odpoledne měl dokonce i 39,6. Mám tady sice ještě i Zyrtec kapky, ale ty se dávají jen jednou denně a přijde mi, že dětem ten Fenistil vždy dobře zabral. A taky je to takový "placebo efekt", když Honzíkovi můžu dát něco 3x denně, jako že má větší pocit, že mu to pomáhá, že dostává lék. Určitě bych mu večer nevysvětlila, že ho to nemůže svědit, když ráno dostal Zyrtec. 

Dneska jsem si řekla, že dodělám tu girlandu, když už to mám od minule všechno nakreslený a našpendlený. Po obědě se Honzík natáhnul na naší posteli, Bětka si sedla do křesla a pustila jsem jim Minimax. UPC totiž předevčírem zrušilo analogové vysílání dětských programů, takže děti se u sebe nemají na co koukat. No a já si vzala to šití. Ale dělala jsem to zase v ruce. Na stroji by mi to asi trvalo dýl, tam se ještě musím naučit šít jinak, než rovně :-)  A ještě jsem si nastříhala filc na další domeček, ale ten jsem chtěla šít až večer, až budou děti v postelích. Má to být překvapení, tak nechci, aby ho viděly. Ten první je taky schovaný.



Asi tak ve 4 hodiny mi Honza říkal "maminko, to je ale skvělý nápad si takhle odpočinout" :-) :-)  Tak jsem se ho ptala, jestli si chce i zdřímnout, tak prý že jo a fakt usnul.

 
U něj je to opravdu nezvyklé, že odpoledne usne. A i většinou, když má horečku, tak bývá spíš akčnější a třeba si zpívá :-)  Teď je vidět, že mu není moc dobře, že ho ty neštovice fakt trápí :-(  Tak snad už se brzy přestanou vysypávat a začnou zasychat. Už jich má opravdu hodně.... 

Tady už mám vše vycpané a sešité...


...a už je hotovo :-)


Akorát k tomu domečku se už dneska nedostanu. Tak si ho nechám na zítra. 

K.

0 komentářů: