pátek 8. dubna 2011

39/365 II. - Betynka

Tak už jsou to 3 roky, co se nám narodila Betynka :-)  Dárečky se jí líbily, ale nejvíc asi čokoláda :-) :-) Jsem to říkala... :-)  A pak odpoledne jim Jára ještě dal krabici Lega, co jim tu nechal Tomík. Tak ta měla taky velký úspěch.





"Mamko, ty mě fotíš?"
"Ano, Betynko, já tě fotím."
Tak Bětka nahodila pózu :-D :-D :-D


K.

5 komentářů:

Petra řekl(a)...

Bětuško, přeji Ti jen to nejlepší ke krásným třetím narozeninám!!!
Káťo, toto utíká, co...
A dortík vypadá nádherně, hned bych si dala;)

Talpinka řekl(a)...

no to je náááádhera! To bych měla taky radost z takovýho dortu! :) a Betynce teda s Majdou blahoželáme a přejeme všechno nejlepší do dalších let :)

Janina64 řekl(a)...

Velká gratulace ,,,,hodně zdravíčka ,,,a ten dort je nááádherný Sába se mě hned ptá jaký bude mít ona /já jí udělám motýla s jahodami/tak snad se bude taky líbit ale to až za měsíc,,,pá)

Katka řekl(a)...

Děkujeme za přání :-)
K.

Iva řekl(a)...

Betynce všechno nejlepší. :)