úterý 26. dubna 2011

57/365 II. - Švadlenka

Tak jsem se dneska stavila v té Švadlence s tím, že si koupím to řezací kolečko, náhradní kolečko a jeden časopis Švadlenku. Není nad to, když si to člověk předem připraví, že? ;-)  Hned na začátku mi paní (počítám, že to byla přímo paní majitelka) pochválila kabelku Bellet. Jsem se dmula pýchou :-) :-) Tak jsem jí řekla, že je šitá podle Mariny a že na ní mám dokonce dvě jejich látky. Tak jsem ji snad taky potěšila :-)  
Nejdřív jsem začla vybírat časopis. Řekla jsem, že bych chtěla některou tu Švadlenku, která to vše vysvětluje úplnému začátečníkovi. Tak mi doporučila, že nejlepší bude číslo jedna, že v těch dalších číslech se vlastně navazuje na ty předchozí techniky. No nakonec jsem si vzala i číslo dvě.
Pak jsem řekla, že potřebuju řezací kolečko. Měla jsem vybrané 45 mm, to mi paní schválila. Chtěla jsem i náhradní kolečko, ale říkala, že to je zatím zbytečné, že pokud kolečkem nebudu řezat něco jiného, ale pouze látky, že mi vydrží opravdu dlouho. Pak se mě ptala, jakou mám podložku. Tak jsem přiznala, že podložku nemám. Resp. že mám jednu malou obdélníkovou a ukázala jsem, jak asi velkou (tu jsem používala na vyřezávání šablon). Ale že mi manžel včera dal kus lina, že prý to je stejné. Tak mi hned vysvětlila, že to tedy stejné není a že si na tom budu to kolečko tupit. Takže jsem nakonec koupila i podložku, 45x30 cm. Pak padl dotaz "a jaké máte pravítko?" Tak říkám, že takové obyčejné kovové. Ukázala mi jedno čtvercové a jedno obdélníkové, ukázala, jak se s nima pracuje. No co myslíte? Samozřejmě, mám i pravítko. To čtvercové. Říkala mi pak paní, že si stejně časem přijdu i pro to dlouhé :-)  Asi budu muset chodit na nákupy bez peněz... Nebo jen s určitým obnosem. Naštěstí ve Švadlence nejde platit kartou... ;-) :-) :-) 


Před chvílí přišel Jára z práce, skouknul podložku a prohlásil, že jsem si klidně mohla koupit i tu velkou. Že by mi na ni přidal. No není zlatý? :-) :-)  

K.

1 komentářů:

Janiina řekl(a)...

no je zlatý,stejně jak ten můj.