pátek 29. dubna 2011

60/365 II. - Polštářek

Hotovo!!! Dneska jsem dodělala ten povlak na polštářek. Myslím, že se povedl.  
Původně jsem si říkala, že to prošití udělám v ruce, ale to jsem se přecenila.Takže nakonec jsem to pomalu prošila na stroji. 


Tohle je druhá strana a až mi bylo skoro líto, že to ani vidět nebude ;-) :-)  Ale alespoň mám natrénováno na případnou deku. Tam to vidět pak bude :-) :-)


Našla jsem si nový polštářek a nacpala ho do povlaku.  Hotovo!!! :-)



Ale protože jsem to trochu zkazila u otvoru, tak jsem musela improvizovat se zipem. Ale myslím, že i to se povedlo :-) :-)


K.

4 komentářů:

Ali řekl(a)...

Nádhera!!!! Katko, vykašli se na práci a otevři si obchod se svými výrobky!

Katka řekl(a)...

Ali, díky. Hele, to by asi neprošlo a neměli bysme ani na chleba :-) :-)
K.

Janina64 řekl(a)...

jsi šikulka .... tvoje šití se mi moc líbí ...ten polštářek je moc hezký...pá

Petra řekl(a)...

Tý jo Katko super!!!! MOc hezký!