čtvrtek 7. dubna 2011

38/365 II. - Blázinec

Dneska jsem měla nějaký nabitý den. Ráno jsem uvařila polévku a upekla dort. Po obědě jsem si sedla k malování perníčů. To se ke mně přidali i Honzík s Bětkou. Honzík maloval sám, Bětku jsem měla na klíně a malovaly jsme spolu. 
Pak jsem běžela do krámů. Chtěla jsem si koupit nějakou světlejší kabelku, ale nakonec žádnou nemám. Viděla jsem jednu pěknou i velkou (potřebuju velkou kabelku, abych tam nacpala vše potřebné :-) ), ale měla krátká ucha. Ale neumím nosit tašku hned v podpaždí. Tak ji nemám. Škoda. Pak jsem běžela do DM a do Alberta. 
Když jsem přišla domů, tak Bětka spala. Byla celý den protivná, protože se jí spustila rýma a ona z toho byla celá nešťastná, že jí tečou nudle. No skuhrala tu jak chlap ;-) :-)  Honzík se koukal na pohádky. Tak jsem se rychle vrhla na ten zbytek perníčků a domalovala jsem je. Vajíčka se mi docela povedla, ale u těch zvířat mi to moc nešlo. Obzvláště jehňátko dopadlo...  
Když pak byly děti po večeři, tak jsem šla promazat ten dort. Honza s Bětkou asistovali = olizovali lžíce od marmelády a šlehačky :-)  Když pak už byli v postelích, tak jsem vyřezala šablonku a nazdobila grankem vršek dortu. Fotku udělám až zítra, až dodělám  zdobení a dám i svíčky. Stejně je ten dort na zítra :-) :-)




K.

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

úžasný perníčky