neděle 24. dubna 2011

55/365 II. Už je hotová!!!!!!

Ráno jsem přišila ucha a mám hotovo!!!! Sláva!!! Nechápu, jak někdo může zvládnout ušít kabelku za den. Já ji dělala 6 večerů a 1 ráno. Kdo ví, jestli mi ty vlasy nešedivěly z ní ;-) :-D  Bych se ani nedivila :-) :-) A to jsem ještě musela dělat úpravy oproti originálu (snad Bellet promine).


No a protože je neděle, tak přihazuju rajčátka :-)  Nějak teď rychle rostou :-)


K.

4 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky tééda Katko já tě obdivuji a taška vypadá moc dobře ,,,pá

Katka řekl(a)...

Jani, díky :-)

Tina řekl(a)...

Ahoj Katuško. Teda ... kabelka je parádní!! Pláci pláci (jako že Ti tleskám). Krásné Velikonoce celé rodině! Martina

lm řekl(a)...

Ahoj,taška je moc hezká ,také se na šití nějaké tašky chystám,ale mám trochu obavy.přeji hezký den