neděle 12. června 2011

104/365 II. - Lednice

Ráno jsem šla do lednice, abych udělala snídaně a koukám, že zadní stěna je nějaká mokrá. To je nějaký divný... Koukla jsem nahoru na teploměr a tam na mě svítilo -6°C!!!!! To bylo v mrazáku!! Tak mamka zkusila zapnout program super, jestli to pomůže a nic. Kompresor se vždy nahodil tak na 5 sekund a pak se vypnul. Tak co teď? Projížděla jsem internet a koukala na chladničky s mrazákem a u toho vařila oběd. No a protože byl Jára na závodech, tak jsme se s mamkou rozhodly, že po obědě vezmem děti a zajedeme do DATARTU. Teplota mezitím stoupla už na -4°C.


V DATARTU jsme vybraly chladničku s mrazákem od firmy LG. (později přidám fotku) Díky tomu, že ji mamka hned zaplatila, tak že nám ji ještě dneska dovezou mezi 18. - 21. hodinou. Což bylo super. Přijeli něco po půl 7. Jenže řekli, že ji máme zapnout až za 4 hodiny. Tak tu doufáme, že do té doby vydrží maso v chladící tašce... Původně ho mamka chtěla dát k sousedce, jenže ta má svůj mrazák plný. Tak nám namrazila aspoň ty chladící kostky. Ty že jsou placaté, tak je různě vecpala.

Na zítra jsem chtěla udělat kolegyni malý dáreček k narozeninám. Samo, že jí ještě ráno koupím kytku :-)  Původně jsem to chtěla šít už včera, ale nějak jsem tomu nerozumněla, proto jsem ušila ty malé prstové jehelníčky. Tak jsem si k tomu dneska sedla. Ale stejně jsem to pořád nějak nechápala... A díky tomu, že je to v angličtině a musela jsem se řídit hlavně obrázkama, tak jsem fakt byla silně mimo mísu. No jo, Belletka mě rozmazlila svými krásnými návody :-)  Takže jsem nakonec koukala ještě na jiný návody a nakonec jsem zkombinovala návod z Don´t look now a od Janičky Cingrlaty :-) Tímto autorům děkuji :-) Tak doufám, že se obal kolegyňce bude líbit. Jen ho příště musím udělat větší, protože když tam bylo 10 kapesníků, tak byl docela nacpaný. Tak jsem jich pár ubrala.


A nesmím zapomenout na rajčátka :-)  Už jen čekám, až začnou červenat :-)


K.

2 komentářů:

Ali řekl(a)...

Tohle je moje noční můra, že odejde lednice!

Katka řekl(a)...

Ali, no ona ta naše už byla 15 let stará a fungovala dobře. Jen už se častěji namrazoval mrazák. Tak teď máme nějakou non fresh, která by se namrazovat neměla vůbec. Ale musím říct, že jsme u té staré měli na mrazáku 4 šuplíky a dneska jsou u všech jen 3. Tak snad se nám to tam všechno vejde...
K.