sobota 4. června 2011

96/365 II.

Ráno jsem zašla s Bětkou nakoupit do Billy. Šly jsme pěšky, abysme se trochu prošly, dokud nebude velký pařák. Jára zatím vzal ven Honzíka a svoje "nové auto".




Když jsem přišla s Bětkou domů, tak jsem šla péct buchtu a Jára vzal děti na nádraží poptat se na nějaké staré vlaky. Akorát, když tam byli, tak přijel historický motorák, který jezdí o víkendech z hlavního nádraží do Řep a zpět. Honzík pak doma pořád říkal, že tam přijel prehistorický motorák :-) :-) :-) 





Po čtvrté hodině se zatáhlo, zvedl se vítr a za chvíli spustil liják. Úplný provazy. Naštěstí lilo asi jen tak půl hodiny. 



Večer jsem se konečně pustila do těch kloboučků, co mám od pondělka nastříhané. Nejdřív jsem chtěla nakombinovat hnědou s modrou, ale nakonec jsem to nechala modrou s modrou a hnědou s hnědou. Snad se budou Honzíkovi líbit. Ale už je pozdě, takže mu je zkusím až zítra. Jo a udělala jsem ten střed vyšší, protože podle původního nákresu mi přišlo, že jsou kloboučky nízké. Tak jestli to bude dobrý, tak bych pak udělala nové (vyšší) kloboučky i Bětce. 



K.

0 komentářů: