neděle 5. června 2011

97/365 II.

Dopoledne jsem vyzkoušela Honzíkovi nové kloboučky a dobrý. Přijde mi, že jsou fakt lepší, když jsou vyšší. Akorát ten hnědý je o kousek větší... No alespoň mu dýl vydrží ;-) :-)



A klasické focení v neděli - rajčátka :-) :-) :-)   Ta červená se už pěkně obalují :-)  V týdnu Betynka objevila, že už tam rostou  a říkala mamce, že prý se tam "vyklubala" rajčátka :-) :-) :-) :-)


 

A večer jsem se pustila do kabelky (Meghan) pro mamku. Vybrala si na ni látku s vlčím mákem. Zatím jsem jen našpendlila přední díl. Takže už jsem zase popíchaná od špendlíků... Musím si na to fakt dávat pozor.



K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky rajčátka ...pěkná taky mám ve skleníku ..už se těším na svoje ,,,a ty kloboučky máš hezký Sabina teď radši nosí kšiltovky ...pá

Absa řekl(a)...

TAK MY TEĎ V TOM PAŘÁKU ZASE RADĚJI TY KLOBOUČKY :-)
MÁŠ JE MOC HEFKÝ :-))

A TY RAJČÁTKA... MŇÁÁÁM, TO BUDE ÚRODIČKA...