sobota 18. června 2011

110/365 II.

Dneska jsem se pustila toho poklopu z květnové Mariny. Když už jsem si to ve čtvrtek všechno tak pěkně nastříhala. V jednu chvíli jsem si sešlápla pedál víc a nestihla jsem zvednout ruku včas, než se mi do ní zapíchnul špendlík... Au auuu... Není nějaké pořekadlo o nešikovných švadlenkách?


Musím uznat, že chlebovka je tedy fakt klasická "velikost Bellet" :-) :-)  Ale je hezká. Jen si nejsem jistá, jestli ta pevnější výztuha je ta, která je v návodu... Když já jinou pevnější nemám. A díky neinformovanosti paní v obchodě ani nevím, co jsem to vlastně koupila :-) :-)



Jen mi, bohužel, už nezbylo moc těch muffinek... ;-) 


To abych zítra něco upekla :-) Až přijede mamka od tety, se mohla kouknout, co že jsem to zase ušila a na co to je :-) :-) 

A když už jsem byla v tom šití, tak jsem se pustila do té mamčiné Meghan. Už mi tady leží fakt dlouho, tak ať ji udělám a můžu se vrhnout zase na jiné věci. A jak se říká - s chutí do toho a půl je hotovo :-) :-)


Katka

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky Katko to bude více ...ale jinak tedy opravdu žasnu nad tvojí trpělivostí a jak ti to šití jde....velká 1*

Anonymní řekl(a)...

Krásný buchtovník, jak si to u mě nazvala.Jen je škoda že ty buchty pod tím dlouho nevydrží:-)