pátek 3. června 2011

95/365 II.

Když jsem vyzvedávala Honzíka ze školky, všimla jsem si, že má na tváři červený flek a vedle se mu to nějak zbarvuje jako modřina. Tak se ho ptám, co se stalo a on, že se s Kryštofem srazili. Jeden běžel do umývárny a druhý z ní a srazili se. Tak jsem koukala, jak je na tom Kryštof a ten měl červený flek na čele. Ale nevypadal tedy tak děsně jako ten Honzíkův. Tak počítám, že v pondělí bude mít Honza zelenožlutou tvář... 


No a protože se přeci nemůže fotit jen Honzík, tak jsem musela udělat ještě společnou fotku. Alespoň si udělám i novou tapetu na PC :-) :-)


Večer u pohádky jsem udělala růžky u čepiček pro miminka.


V týdnu jsem psala té paní z Nedoklubka, jestli mám pak čepičky poslat přímo jí a ona mi napsala, že se mám podívat ještě na projekt Mámy pro mámy, že je tam vždy kontakt na někoho z daného kraje. Že bych čepičky mohla někomu rovnou předat z ruky do ruky. Tak té paní ještě napíšu mail a nějak se s ní domluvím.

K.

0 komentářů: