čtvrtek 23. června 2011

115/365 II. - Růžičky

Včera jsem si zkusila růžičky skládat, tak dneska bych je mohla zkusit vyšít. To jsem si řekla ráno a přes den o tom pořád přemýšlela. No a díky stránkám paní Ivany Brožové, kde jsou i videa, jak se růžičky vyšívají, jsem do toho šla :-) Stavila jsem se (opět) v naší galanterii a koupila další stuhy a  menší vyšívací rám (a ještě dvě křídy, které se snad nebudou tak lámat, jako ty, co mám). 


Večer jsem si k tomu sedla a nakonec mám tohle:


Nedělala jsem nic konkrétního, jen jsem se ty růžičky učila, zjišťovala, jak to jde a nejde. Budu si muset koupit jinačí plátno. U tohoto jsem se trochu prala s jehlou, abych ji dostala i se stuhou skrz. A některé fígly mi nejdou vůbec, protože jsem jehlu neprotáhla. Potřebuju nějaké plátno s řidší strukturou. Tak se v sobotu asi vypravím do Ikey okouknout to Lenda plátno. Už mám totiž v hlavě nápad na dárek pro učitelky do školky. Tak snad se to povede... :-)

Katka

1 komentářů:

Ali řekl(a)...

Růžičky vypadají luxusně!