sobota 3. března 2012

Tulipány, číštění stroje a čtverečky

Jela jsem ráno do Tesca, tak jsem si tam koupila 3 pugétky tulipánů, abych si doma udělala trošku jara :-))) 


Odpoledne jsem se pustila do čištění stroje. Už zase trochu klapal, tak už to potřeboval.


Taky byl uvnitř pěkný bordýlek...


No a takhle dopadnul ten nový šroubovák... Jsem s ním povolila jeden šroubek a u druhého se takhle zdeformoval. Tak mi Jára slíbil, že mi koupí nějaký lepší. Co hlavně vydrží. A tenhle prý zbrousí.


Večer jsem si vzala jen háčkování. První čtvereček se mi nepovedl a hned jsem taky zjistila, kde byla chyba. Ten druhý už je lepší. Tak já si budu háčkovat čtverečky a pak uvidím, co z nich bude :-))) 


Katka

5 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

tulipány ...nádhera ,,,,

Jolana řekl(a)...

Trošku jara? Tohle je jaro jako hrom! :-) Krásné tulipány!!!

Jen pěkně háčkuj, už se těším, co z toho vytvoříš :-)

Hezký večer, J.

Dituš řekl(a)...

Tedy to jsi si koupila opravdu nádherné tulipány... prý trošku jara.. to je kopec jara..

Lenka řekl(a)...

Ta kytice je nádherná...Překrásná barva...
Bordýlek v mašině jojo...ve staré Ladě jsem se tak nemusela snažit, jako teď. :o))
O čtverečcích uvažuju už nějaký ten rok...Nevím, kdy "uzraje" čas, ale jednou...Fakt jednou se do nich taky pustím :o)

Ajka řekl(a)...

Jů, tys toho dnes stihla ... servis stroje, demontáž nářadí, háčkování a vábení jara ....