neděle 4. března 2012

Měření a čtverečky

Jsem se začla rozhoupávat, že se vrhnu na ty kalhotvy z flanelu pro děti. Tak jsem Honzíka i Bětku změřila a to bylo vše, co jsem pro to udělala. Začetla jsem se totiž do návodu, jak si udělat střih a nějak mi to jen proplulo hlavou a vypařilo se :-DDD Dneska to na šití asi není... ;-)))) 


Tak jsem si sedla k háčkování. U toho nemusím moc přemýšlet, jen pořád dokola počítám sloupky :-)) A tyhle čtverečky jsou i docela jednoduché, jen ze 4 řad, takže i rychle přibývají :-)) Jen tedy fakt zatím nevím, co z nich nakonec udělám. Třeba pak budu mít jen krabici čtverečků a ty budou čekat, až bude ten správný čas na jejich použití :-)))


K:

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

na kalhoty už jsem zvědavá:-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

ahoj Káťo ♥tak asi máme stejné myšlenky:-))) taky jsem včera háčkovala ,ale růžičky a něco i upletla ,ale to bude překvápko ..tak pšššššššt a na mém blogu asi až za čas :-))no taky bych monla vyzkoušet tyhle čtverčky .moc se Ti povedly o čemž pochybuji u sebe..pa pa Krásný den T.

Jolana řekl(a)...

Fakt dobré! Já dám jen proužky, žádná kolečka, žádné čtverečky a už vůbec ne kytičky. To mi prostě hlava nebere :-( No, tak třeba deka pro první vnouče :-) :-)

Katka řekl(a)...

Ajko, tak na kalhoty jsem zvědavá taky :-))) No snad se do nich fakt pustím. Ale asi až o víkendu.

Táni, tyhle čtverečky jsou jen z řetízkových ok a 2x nahozených dlouhých sloupků. 4 řady a je hotovo :-)))

Joli, tak na první vnouče si asi ještě hooooodně dlouho počkám :-DDDDDDD