pátek 30. března 2012

Velikonoční swap

Na stránkách české pošty jsem zjistila, že můj balíček dorazil na určené místo, tak myslím, že už zde můžu ukázat, co že jsem to šila do velikonočního swapu, který Eliška "svolala" na GM. Nejdřív jsem si prošla net a hledala něco opravdu velikonočního, až jsem narazila na krásné zajíčky od Betz White a vajíčka od Retro Mama

U Mráze jsem si koupila světle béžový a žlutý fleece na zajíčky a na vajíčka jsem použila oválky od Pat Bravo. 


Betynce i Honzíkovi se moc líbila vajíčka i zajíčci, takže asi ušiji nějaká i domů :-)

K.

7 komentářů:

Katarína řekl(a)...

Krásne Katuš, tie zajkuľky vyzerajú tak mäkúčko:-) ♥

Cettia řekl(a)...

Zajíčci jsou roztomilí a vajička suprové:)

Ivana řekl(a)...

Obojí je moc pěkné, zajíčci musí být mazlící :-)

Janina64 řekl(a)...

moc hezký ....

Jolana řekl(a)...

Dostala jsi krásný dárek, opravdu jarní a velikonoční!!! Já ostuda teprve v pondělí vyšlu :-( I když ho mám už nějakou dobu hotový, prostě se mi to nesešlo s volnou chvilkou :-(

Katka řekl(a)...

Joli, ten jsem nedostala, ten jsem vyráběla a posílala :-)))
Mně ještě nic nepřišlo.

Ajka řekl(a)...

bezva, jsi šikulka !