neděle 11. března 2012

Top na Honzíkovu deku

Nedávno jsem tu psala, že jsem si půjčovala od Tomíka knihu s recepty. Zatím jsem z těch, co jsem si opsala, dělala vepřové v mrkvi. Ale neudělala jsem si tenkrát fotku. A protože jsem to vařila dneska zase, tak už fotku mám :-)) Bětka pořád říkala "je to vynikající" :-)))) A opravdu dneska snědla celý oběd.


Navečer přišla mamka ze srazu s tetou a donesla od ní dětem nějaké hračky a sladkosti. Bětka tam měla krabičku se "šperkama", tak jsem jí hned nazdobila. Koukla na sebe do zrcadla a pravila "já jsem ale krásná" :-)))) Tak až bude příští karneval, tak část kostýmu bysme měli. Teď ještě ušít nějaké princeznovské šaty. Komu já si řeknu...? ;-)))))) Honzík dostal stíhačku s nějakým svítícím radarem či co to je :-)


A abych částečně zlikvidovala jednoho kostlivce, tak jsem došila další čtverečky na top Honzíkové deky. Původní velikost mi přišla malá, tak jsem dneska nařezala nové čtverečky a našila tři řady po délce a dvě po šířce. Teď už je top velký dost. 


K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Týý jo, ta deka bude parádní!!!

lila řekl(a)...

mňam mňam, niet nad domácu stravu :-)
A Betuška - princezná ako vyšitá, pristane jej to. Aj moje dievčatá sú na takéto čačky-mačky. Deka vyzerá tiež veľmi dobre. Väčšiu aspoň Honzík dlhšie užije.

Anonymní řekl(a)...

Kaciii, no ty jsi drak, deka je ohromna a ty teda sikulan obrovsky...A modelka je k zulibani...

Jolana řekl(a)...

Deka bude pěkná, akorát klučičí! Bětka prostě princezna, to se nezapře :-) :-)

No a ta vařená mrkev... můj strašák z dětství, ale je fakt, že Adámkovi ji doma také kuchtím k masu a baští s chutí. No, po mne to rozhodně nemá :-)

Hezký den! J.

Jahůdka řekl(a)...

Královna, ne, carevna:-) Bětce to vážně moc sluší, deka bude úžasná:-)