pondělí 5. března 2012

Už to zase začíná ;-)

A co? No přeci západovky :-))) Už o víkendu jsem měla cuky, ale to sluníčko ke konci tak rychle hupne za obzor, že to občas ani nestihnu vyfotit. Tak dneska se to povedlo. 


Menší hrátky se světlem ;-)


Dneska jsem si koupila novou Lenu (no ona už vyšla tak v půlce února, ale já to zjistila o víkendu) a už láká k šití velikonočních dekorací :-)))  Tak snad aspoň nějaké to vajíčko stihnu ;-)))


Večer jsem udělala jen dva čtverečky. Chtěla jsem si vyzkoušet nějakou barevnou kombinaci. 


K.

2 komentářů:

Jolana řekl(a)...

Katko, ty mne ničíš s těma čtverečkama, jsou krásné!!! Musím poštrachat na netu, jestli nemají návod pro amatéra :-)

Ten časopis jsi koupila v normální trafice? To se mi asi u nás nestane :-( Dekorace tam jsou fakt pěkné!!

Katka řekl(a)...

Joli, je to z trafiky na Pavláku. Vedle vchodu do Tylovy pasáže. Takže vlastně už asi na Tyláku ;-) Upozornila mě na ni Radana.
A tyhle čtverečky jsou fakt jednoduché, to zvládneš v pohodě. Projeď si stránky Szydelkomania (jestli je nemáš u sebe, tak je mám v tom pravém sloupci s obrázky) a narazíš tam na HROMADU návodů na spoustu krásných čtverečků. Já si fakt vybrala ty nejjednodušší.