pondělí 19. března 2012

Zip

Odpoledne jsem byla u doktora v centru, tak jsem si říkala, že budu mít víc možností podívat se po galanteriích po tom zipu. Nejdřív jsem zašla k Haišmanovi (kousek od Náměstí republiky) a tam na mě paní koukala, jak kdybych chtěla kdo ví co. Pak jsem se stavila v galanterii ve Spálené a tam světle zelený zip neměli vůbec. Že jim takové ani nechodí. Nakonec jsem zašla k nám do galanterie. Našla jsem akorát tu barvu, co mám já. A ta je opravdu moc křiklavá. Chtěla bych světlejší, v tónech hlavní látky na té kabelce - nějakou zelinkavou, nebo nějakou žlutozelenou. Ach jo... Takže zítra to zkusím v Proposu a když ho tam taky nebudou mít, tak další den bych zajela ke Stoklasovi. Takže kvůli zipu mi stojí práce a nemůžu pokračovat...

K.

2 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

Káťo - jak je mi ta situace důvěrně známá :O(.... kéž se to někdy změní!

Ajka řekl(a)...

Katko ale víš jak ty se máš? Běhat z galanterie do galanterie je můj sen:-)) U nás máme na celý město jen dvě!!