sobota 15. června 2013

Motýlci

Dávala jsem nedávno Bětce kalhoty od Honzíkového pyžama, z kterých on už vyrostl. Ale moc nadšená z nich nebyla, protože prý nemají žádný obrázek. 


Tak jsem dneska navečer vzala voskovky na textil....


....našla motýlkovou šablonu....


....a pustila jsem se do toho.


Doufám, že až zítra Bětka kalhoty uvidí, že se jí budou líbit :-)


K.

5 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

no aby ne vždyť jsou super!!!

Ajka řekl(a)...

Mě by se líbily určitě:-))
Voskovky jsem ještě nezkoušela, musim je zařadit do seznamu:-))

Ajka řekl(a)...

Katko prosimtě, ty voskovky se kupujou v papírnictví? Dík.
Ajka

Katka řekl(a)...

Ajko, dají se sehnat i v papírnictví. Nebo pokud bys je u vás nikde nesehnala, tak je má Monika Brýdová ve svém e-shopu nebo je mají i na Davoně.

Anonymní řekl(a)...

sikulkaaaa, jj tuty voskovky sou supeeeer a vydrzi i vetsi prani o:-)))))