středa 12. června 2013

Obrázek

Tak v pondělí jsem sice koupila šikmý proužek, ale barevně se mi k tomu nelíbil. Tak jsem včera zajela k Mrázovi, že tam určitě bude větší výběr. No...čekala jsem tam toho víc. Ale nakonec jsem sehnala alespoň tmavě červený, který se k obrázku hodil.


A dneska jsem koupila nový výtisk Patchwork spezial taschen. 


K.

7 komentářů:

PaB řekl(a)...

Jééé, to vypadá hodně dobře s tou natištěnou fotečkou!
A když už jsi byla u mráze, sehnala si nějaký ten vhodný úplet?

To se těším na časáky, to mě čeká úrodička!!!

PaB řekl(a)...

Nevím jakým zázrakem se mi tu komentář zdvojil, asi kouzelnice!

(mažu)

Ajka řekl(a)...

Vypadá dobře obrázek.... je na zeď?
A zase provokuješ s časopisy, ach jo :-D :-D :-D

Katka řekl(a)...

Pavlí, dneska frčely ;-) :-)))

Ajko, jo jo, obrázek je na zeď. Zrovna si říkám, že jsem nevyfotila zadní stranu... Jsou tam vložené látkové růžky a zasunutá dřevěná tyčka.

Janusa řekl(a)...

Obrázek je skvělý!! A koukám na ty kytičky z předchozího, to vypadá dost dobře!!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško co ten časák??? teda Ty mě lákáš.-) zítra startuju do trafiky :-)) to bude zase majland ..že jo ??
a obrázek máš moc pěkný ..krásně jsi vybrala látky a ten šikmí)y ) zas nevím ??? proužek je taky OK ..proužky se fakt nakupují u nás dost špatně ..měj se krásně a užívej sluníčko ♥♥♥
líbám.. Bětušku♥ a Honzíka ♥

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Jo teď jsem si chtěla v klidu prolistovat Virtuální stránky časáku a v klidu to nešlo:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ..se řehtám ještě teď ..to byl fofr :-))))