středa 26. června 2013

Nové učebnice

Honzík dneska dostal ve škole nové učebnice na příští rok. I když....nová je jen prvouka. Ostatní už jsou po někom. Nejhůř vypadá čítanka, kterou už mělo před Honzou 6 dětí. Jako texty jsou čitelné, ale je příšerně zalepená a místy taková ušmudlaná... Fakt hrůza. A to jsem si říkala, že na příští rok bych mohla Honzíkovi obaly na knížky třeba vyrobit, že by vydržely dýl, než ty tenké igelitové, co jsem koupila. Hmm...tak to asi fakt nemá cenu....


K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Zvykej si Katko:-))) My někdy dostaly takové saláty, že se tomu ani nedalo říkat knížka:-((

Ali řekl(a)...

Přesně tak, zvykej si. TAké jsem včera byla Kláře pro učebnice, některé jsou slušné, ale třeba přírodovědu má jako 10., už dávno tam nestačí takové ty kolonky na podpisy. A jednu učebnici z vlastivědy - dopravní předpisy mají z roku 1981. Ta bude vysoce aktuální!

Janina64 řekl(a)...

Jo pořád na nic nemají peníze a když děti mají nové učebnice tak málokdo je odevzdá v pořádku u nás naštěstí Sába dostává hezký letos do 5 třídy nedostanou prý až v září tak to taky nevím proč?nic jsi z toho nedělej já jsem na tohle taky pedant nesnesu ohnutý roh a opravdu obaly jednu sezonu i když jsem narazila přímo od výrobce těch knížek takže kupuji originály a ty tedy vydržely ... ale koukám vy máte jiné abych ti napsala odkaz jaké:-) ahoj
Prodos

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Sice salátové vydání ,ale jinak obsahově jsou moc pěkné !!mám ráda knihy (učebnice už se u nás nevedou )s pěknýma obrázkama :-))