sobota 22. června 2013

Sobota

Víte, jak vypadá dílna na koleni? Tu my máme doma. Nevěříte? ;-) 

 
Takhle na koleni si Jarek postavil dva náklaďáky na RC závody a jedno pak předělal. Co dělá teď netuším. Asi další auto ;-)

Já jsem dneska oprášila šicí stroj a zkrátila jsem Bětce starší legínky. Teď má pěkný tříčtvrťáky :-)


V pondělí má Honzík svátek. Dárky dostane už zítra a řekla jsem si, že udělám i nějaký menší dort. Protože mám v lednici velkou krabici na pařížskou šlehačku, tak mě napadlo, že bych udělala Harlekýna. Recept jsem si našla na netu, tak nevím, jak bude korpus chutnat. Snad dobře.


No a odpoledne jsem se i pustila znovu do toho žabičkování. Musím látku prostě hoooooodně natahovat, aby to bylo jak má být. Musím přiznat, že u těch posledních řad mě už i ruce bolely. Možná, že jsem měla dělat větší mezery, měla bych to rychleji....   


A tady naše modelína, která si běžela ještě pro sluneční brýle a klobouk :-))))  Asi ještě přidělám i ramínka.  Ale to až zítra.


Tak jsem dostala info, co že to Jára vyrábí - další dvě auta. Tak to by mě zajímalo, kam pak všechny dáme... ;-)

K.

3 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jejda Katko, tys měla pilný víkend:-))
Manžu máš fakt šikovnýho, a koukám že opravdu dělá doma na sedačce:-))
Šatičky jsou parádní a ramínka určitě přidělej. Legíny taky supr, já teď recykluju další kalhoty a ještě bundu:-))
Harlekýn bude dobrý, na tom se nedá nic zkazit:-) Hmm, ale dala bych si, děláš mi chutě:-D

Ali řekl(a)...

Satky jsou moc pekne, Betyka je fesanda! Harlekyn ma Klara moc rada, ale jeste jsem ho nedelala. Jestli se recept osvedci, poprosim te o nej, rada delam overene :-) . Diky!

Janina64 řekl(a)...

Katko ahojky ...jsi šikulka to ty víš:-) šaty vypadají pěkně a hlavně bárbí to je kočka jako Bětka ....obdiv malé dílničce spíš tvého manžela to chce mít pevné nervy....