čtvrtek 20. června 2013

Žabičkování

Už hodně dlouho mám koupené pružné nitě, že udělám Bětce šatky se žabičkováním. Jenže jsem se k tomu ještě pořád nedokopala. No a včera jsem si vyštrachala ze syslírny krásnou látku na letní šatky ideální... 


 ...nastudovala (už pokolikáté) návod u ZICHR a pustila se do toho. Jenže...se mi to nepovedlo. Nevím, proč. Tak jsem to vypárala a vzala si kousek jiné látky, že si musím vyzkoušet a zjistit, proč to nejde. No a na tom malém kousku se mi to povedlo... Tak nevím, kde byla chyba. Tak má alespoň jedna Barbína nové šatky :-)))  No a já to zkusím znovu o víkendu.


K.

2 komentářů:

Radana řekl(a)...

tyyyy jo ty ses do toho šití pro děti pustila :)doufám že to u mě taky jednou tak dopadne jinak žabičkování je super věc i pro dospělé :)

Ajka řekl(a)...

Se panenka má, tak pěkné šatičky:-))