pátek 7. června 2013

Ottobre

Původně jsem si chtěla koupit Burdu kids 2013 - jaro, léto. Jenže jsem ji nikde nesehnala. Viděla jsem ji jen na internetu, ale v žádné trafice. Pak mi v jedné řekli, že český překlad této Burdy bude až v říjnu. To nevím, na co mi bude letní číslo v říjnu... No tak že bych brala klidně i tu německou verzi. Ale tu tady taky nikde nemají. Tak jsem si řekla, že koupím Ottobre. Našla jsem si, že dokonce vyšlo nové číslo s dětskou módou. Zašla jsem do své oblíbené trafiky, kde Ottobre prodávají a ptala se po novém čísle. Zatím že není. Jenže nebylo ani další týden a ani další týden, tak jsem se naštvala a v úterý večer jsem si ho objednala na PattiStudiu. Plus jeden starší výtisk. Dneska mi časopisy přišly, takže rychlost dodání přímo kosmická :-))) 


Tak mi držte palce, ať se mi podle nich taky povede něco pěkného ušít :-))) 

K.

4 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

Káťo Ty už to máš doma? Tak tomu říkám blesková rychlost, to snad ani neni možný! A máš přesně ten výtisk, na kterej si dělám zálusk, ta barevná mikina na tom černouškovi je prostě úchvatná, bunda ze softshellu by byla taky :o), akorát bych ji nesměla šít já, ztrácím odvahu po tom tričku...
Jo a jinak Burda Kids stojí něco kolem stovky...

PaB řekl(a)...

Katko, to zvládneš ušít - vyber si pro začátek nějaký lehčí střih, který se skládá z co nejmíň dílů a uvidíš, že to půjde:o) Třeba zrovna ta šatovka pro holčičku, co je na titulní stránce, ta by nemusela být složitá....

linda řekl(a)...

The Burda magazine brings back happy memories for me. I used to buy it when I lived in Syria many years ago, to make things for my children. They were very rare to find so when I did find one I used to pounce on it and buy it right away. Hope you find something nice to make. :)

Radana řekl(a)...

Kačko já stále čekám a čekám a čekám. Když já si vymejšlím že chci němčinu a pak čekám :) Začala jsem šít tu rybu mám první půlku a šustivej ocas jupijájéééééééééééé :)