středa 26. června 2013

Přívěsky

Přívěsky jsou hotové. Ale mám celý bolavý palec. Mám sice hromadu komponentů, ale nářadí na to moc nemám. Poslední dva lístky mi musel na ty maličký kroužky dát Jára. Tak alespoň bude mít taky trochu zásluhu na taštičkách. Jsou pro paní učitelky do školky, protože Bětka se od září přesouvá k předškolákům. Tak jsem jim chtěla udělat něco jako poděkování.

 
 

K.

3 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Pane jo, ty si ty učitelky nějak předcházíš:-))))

Ali řekl(a)...

Taky si říkám, že musíte mít úžasné učitelky, když je takhle rozmazluješ :-).

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Že já nejsu učitelka :-)) to bych měla radost :-))
Katuško a ty kleštičky si kup jde to snima jedna radost a můžeš mít buď sadu nebo i jednotlivě se dají koupit ....na Tvém místě bych fakt neváhala ...