pondělí 1. srpna 2011

154/365 II.

V práci jsem dala kolegyni pouzdýrko a líbilo se jí :-) Protože je malé, tak jsme vymyslely, že by se hodilo třeba na peníze, když jdeme do kantýny, aby si nemusela brát s sebou celou peněženku. I mě se nakonec ten nápad zalíbil, že jsem si řekla, že si to pouzdro snad udělám taky :-) :-)

Odpoledne jsem měla kontrolu u doktora v centru Prahy. Tak jsem se cestou domů stavila v látkách na nám. Republiky a i když jsou tam trošku dražší, než u Mráze, tak jsem si tam koupila růžovou látku se vzorkem, který už mám v  zelené a v oranžové, a pak takovou pěknou jednobarevnou zelinkavou. Vídám totiž pořád na Galerii z této barevné kombinace spoustu krásných dek a tak mě taky lákají... :-) :-) 


A pak tam měli něco bílého mačkaného, co by se hodilo třeba na halenku nebo Bětce na sukýnku.



Večer jsem se pustila do toho pouzdra pro mě :-) Prostě ho musím mít taky :-) :-)  Jen si ho dělám větší.

K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

jů, zase si byla nakupovat...