pondělí 22. srpna 2011

175/365 II. - Korálky

To počasí je děsný. Buď je zima nebo horka k padnutí. To je tedy léto...  Večer se mi ani nic nechtělo, ale nakonec mě napadlo, že bych mohla udělat malý dáreček k té tajné věci :-) :-) Tak jsem po dlouhé době vytáhla korálky....


...a pustila se do toho. Hotovo jsem měla asi tak za dvě hodinky :-)


Tak teď ještě najít vhodnou krabičku a doufám, že se dáreček bude líbit :-) :-)

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Týýýý jo, ten je parádní !! Taky se pořád chystám, že se do něj pustím. korálky mám, drátky taky i knížku asi půl roku v šuplíku a pořád není čas. A na skříni v krabici mám od jara nedokončený květináčový panenky. asi už by bylo na čase krabice oprášit a panenky dodělat. A to sem si myslela, že mi budou v létě krášlit verandu :-)

Katka řekl(a)...

Já tedy nemám knížku, kdysi jsem viděla nějakou paní dělat stromečky v Receptáři. Tak jsem to zkoušela a postupně přidávala i lístečky. Ještě jsem dělala kytky a hvězdy jako ozdoby.
K.