sobota 20. srpna 2011

173/365 II. - Houbičky

Budík zvonil ve 4.40. Hrůza... Ale co bysme neudělali pro houby, že? ;-) :-) :-) Hned jsem koukala z okna, jak to venku vypadá a bylo sucho a začínalo svítat. Zapla jsem počítač a koukla na i-dnes na počasí. Mapa byla bez jediné srážky. Hurá, můžeme jet. Já vím, zní to jako komplikované přípravy, ale ten déšť minule mi fakt stačil... Dneska jsme jeli zase do Kamenných Žehrovic a vyšli jsme až nahoru. Je tam moc pěkný les. Hub jsme tedy neměli plné koše, ale nakonec z toho bylo 7 plechů na sušení a jedna krabička od Ceresu na mrazák. 

Járy úlovek:


Můj úlovek

Jára jich má tedy víc, ale já jsem spokojená. Největší radost mi asi udělal ten největší hříbek. Krásně totiž voněl :-) Ty bílé hřiby tak krásně nevoní. Jo a neměl ani jednoho červa. Fakt náhera :-) :-)

Večer jsem sedla zase k šití a přišila na obě dečky lemy...


...a červený jsem ručně přišila i na druhé straně.


Tu druhou už jsem ale nezvládla, to zase až zítra. Nechápu, jak si někdo může sednout večer k telce a udělat lem na celé velké dece. 

K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

A tady už mají dečky lemy...