sobota 6. srpna 2011

159/365 II.

Včera jsme se domluvili, že dneska zase pojedeme na houby.  O pár stanic dál, než minule - do Řevničova. Dokonce jsem našla spojení jen s jedním přestupem. Super :-)  Mamka řekla, že je utahaná a ať jedeme jen my. Bětce se tedy moc nechtělo vstávat, ale když jsem jí říkala, že pojedeme zase vláčkem na výlet do lesa na houbičky, tak se přemohla :-) :-)  Sluníčko sice moc nekoukalo, ale na západě černo nebylo a mapa srážek nevypadala moc katastroficky. Ale za Kladnem začlo poprchávat a když jsme v Řevničově vystoupili, tak pršelo. Takže dětem jsme dali pláštěnky a my si zapli větrovky až nahoru. A rychle jsme přeběhli koleje, ať jsme co nejdřív v lese, tam přeci jenom prší míň. No i tak jsem po té půlhodině měla bundu celou mokrou a přemýšlela jsem o tom, proč jsem si jako ráno myla vlasy... ;-) Ale kupodivu nám ty bundy nepromokly skrz, takže jsem jen cítila, že mám studené rukávy, ale neměla jsem mokré ruce. A to to nejsou žádné super bundy. Akorát tedy nevím, jestli z toho nebudu nemocná - bývám vždy, když zmoknu. Tak počítám, že mě asi zase potrápí dutiny... 
Tenhle les je fakt velký a jezdí sem hodně lidí. Ale i tak jsme nějaké houbičky našly. Tady tedy bylo víc těch hnědých hříbků. Ale taky jsem potkala i nějaké zahozené hořčáky. I když jsme tedy na začátku zmokli, tak i tak to bylo pěkné :-)  


Taky jsme viděli i pár žabiček - i když tedy Bětka pořád říkala, že jsou to želvičky :-) Ale vyfotit se mi podařilo jen jednu a ještě je to nějaké tmavé.


Tentokrát si klíště přivezl Jára. A to jsme si říkali, že když prší, tak budou někde zalezlí... No nebyli...

K.

0 komentářů: