pátek 12. srpna 2011

165/365 II.

Pouzdro se Kláře líbilo. Asi i proto, že na něj dala svoji látku, která se jí moc líbí :-) :-) 

Včera večer jsem ještě ušila malinký jehelníček. Chtěla jsem si vyzkoušet, jestli mi půjde. V září totiž bude na Galerii Marina jehelníčková burza, tak ať mám taky co nabídnout. A i kdyby si je nikdo nevybral, tak určitě je můžu třeba rozdávat :-) Každý má doma pár jehel ;-) :-) :-)  Poslední burza byla s knížkama a časopisama. Tak časopisy mi přišly už dneska, knížka asi až v pondělí. No a tady je ten jehelníček :-)


A dneska večer jsem si udělala ještě jeden :-)  Ten má přední stranu z 12ti kousků :-) :-)  Je to sranda - sešít, říznout, sešít, říznout... :-) :-)  Jsem si říkala, že kdybych každý den udělala jeden, že tu budu za chvíli zavalená :-)


K.

0 komentářů: