středa 31. srpna 2011

184/365 II. - Už to prasklo!! :-)

V posledních dnech jsem se tu občas zmínila o tajné věci, kterou jsem v pondělí poslala. No a protože už dneska dorazila k majitelce, tak už to můžu odtajnit :-) :-)

Začalo to hvězdnou dekou, kterou si na nás v Galerii vymyslela Belletka. Z malých kousků se měly ušít bloky, pak bloky k sobě a z těch bude velká deka. A pak mi přišla od Pety zpráva, že co kdybysme neušily blok jeden, ale rovnou dva. Že z toho druhého by se udělal polštář a pak by se všechny polštáře poslaly najednou Belletce a Witkovi. Souhlasila jsem a holky z "mého" týmu taky. Protože jsem měla těsně před dovolenou, tak se sešití bloku na deku ujmula Martinka (U Vincenta) a mně zatím chodily poštou čtverečky na polštář. Další jsem dostala na srazu. Když jsem je měla všechny a měla už jsem i vybranou látku na zadní stranu a koupený polštář, pustila jsem se do šití. Samozřejmě, že jsem to neměla ušitý za jeden den. Zase tak dobrá nejsem :-) :-) A teď pár fotek...

Připravené čtverečky


Pak jsem je sešila a hned viděla chyby.... Dílky od Jahůdky už byly sešitý, ale nesedly do těch ostatních. Takže jsem ho musela vypárat a přišít znovu. A vidíte další chyby? Horní růžky. Jsou otočené. Takže další párání a přešívání.


Tady už je to správně :-)


Pak jsem přišila lem....


...udělala sendvič...


...a prošila.


Podle říjnové Mariny jsem udělala zadní stranu a polštář byl hotový.


Pak už stačilo dát dovnitř polštářek a je hotovo úplně :-) :-) :-)


Doufám, že Ivance udělal radost :-) :-)

Katka

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

No pááni, ten se ti fakt povedl. Je nádherný! Jsem zvědavá, co bude Ivanka s tou hromadou polštářů dělat.... :-)