čtvrtek 4. srpna 2011

157/365 II. - Výlet

Dneska jsem si vzala v práci dovolenou a jela jsem s mamkou a dětma vlakem na výlet. Jeli jsme od nás z nádraží do Kamenných Žehrovic, a to třema vlakama :-)  Takže Honza s Bětkou si fakt užívali :-) Jeli jsme do lesa na houbičky. Mamka tedy pořád říkala, že se jdeme projít, ale zároveň trošku brblala, že těch hub tedy moc není ;-) :-)  To je tak, když člověka namlsají v televizi, jak je všude hub jak na kosu a ono to tak není... ;-) No sice jsme neměli plný košík, ale bílé hříbky moc často nenacházím, takže já byla spokojená.  Zato hnědý máme jen jeden :-) Na ty asi budeme muset zajít do Hvězdy :-)


Jinak kdybysme sbíraly ty, co neznáme, tak bysme ten koš plný měly Bylo tam hodně takovýchto "kolonií"


Pak tak taky bylo hodně píchavek, které sice známe, ale taky nesbíráme


A mamka našla jednu bedlu. Ale tu jsme tam taky nechaly.


Sbíraly jsme tyhle :-)


Honzík s Bětkou sbírali akorát tak větší či menší větve, takže jsem ještě čekala, kdy se buď píchnou nebo na ně upadnou... S nima je to vždy o nervy... ;-) :-)

A tady už jsou houbičky nakrájené. Špatný byl akorát jeden velký klouzek, který už byl takový hoooodně měkký a jeden hřib byl červivý. Ale je zajímavé, že v tom bílém hřibu ty červíci vypadají úplně jinak, než v tom hnědém :-) :-) :-)


K.

2 komentářů:

Ali řekl(a)...

Ježíš to je nádhera!! Záááávidíííím!

Janina64 řekl(a)...

Ahojky taky tiše závidím...tady se vždy říká že u nás máme houby v září....ale já na ně nechodím kluk marodí s nohama tak nevím kdo je nasbírá?jste šikulky všichni....a to tvoje šití taky nemá chybu ...1*