středa 17. srpna 2011

170/365 II. - Výlet do práce

Dneska má Jarek volno, tak jsem se s ním už předevčírem domluvila, že po obědě vezmě děti a přijedou mi do práce naproti. Honzík pořád chtěl vědět, jak to vypadá u mě v práci. Sice jsem měla nápad, že bych ho třeba v pátek, kdy není takový blázinec vzala do práce už od rána, ale při představě, jak to Bětka špatně ponese, jsem to zase zavrhla. Živě jsem si totiž představila, jak jí bude Honza pořád předhazovat, že on byl se mnou v práci a ona ne... Tak takhle tam byli oba, projeli se tramvajema a metrem a byli spokojení :-) :-) 

Odpoledne svítilo sluníčko, tak jak jsme dojeli domů, tak jsem postupně projela pračkou všechny nové látky, co tu mám. Chtěla bych se totiž pustit do deky, tak ať to mám vše připravené. Dvě pračky jsem pak stihla i vyžehlit. Zbytek už nedoschnul. Tak zítra.

Večer jsem si připravila látky, z kterých bych tu deku (zatím tu pro Bětku, další bude pro Honzíka) chtěla udělat a najednou mě napadlo, že když to všechno rozstříhám, že mi vlastně nic nezůstane... Tak já si ty látky snad nakonec kupuju proto, abych si je tu syslila na hromadě... :-) :-) :-) 

Nakonec jsem se alespoň rozhoupala k tomu, že jsem si nařezala pruhy látek na takové malé dečky pro Betčino miminko a Honzíkovýho medvídka (vše musím dělat 2x, to prostě jinak nejde...). Viděla jsem totiž ve Švadlence takový skvělý nápad, tak mě napadlo, že to taky vyzkouším.


K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

to tě napadá to samý co mě - když je rozstříhám, tak mi nic nezbyde.. ☺
Jo a ty ses pustila do deky ??? A hned do dvou... Tak to můžeš udělat blogovej seriál - už se těším na první díl ☺☺☺ ...No znám to, taky jsem musela všechno dělat třikrát.

Katka řekl(a)...

Alenko, blog pak udělám zase celý. Znáš mě ;-) :-) :-)
K.