čtvrtek 18. srpna 2011

171/365 II. - Dečky

Asi tak dva dny přemýšlím o tom, že by bylo dobrý koupit ještě nějaký košík, ať máme doma dva. Sice mám na houby uháčkované tašky, ale třeba na takové klouzky je košík fakt lepší. Tak kdyby se zase jelo na houby, tak ať se furt po lese nenaháníme kvůli jednomu košíku. Kolegyně mi říkala, že si kupuje košíky v Lipencích, ale to mám dost z ruky. Tak jsem se jí ptala, kolik je tak cenové rozmezí, abych mohla srovnávat. V těch Lipencích prý totiž nakupují všichni ti ostatní prodejci, kteří to pak mají samozřejmě dražší. Cestou domů jsem vystoupila na Ostrčilově náměstí, protože tam je nějaký obchod a ve výloze mají košíky. Tak jsem se tam šla podívat. Ale mají tam spíš malé košíčky a ty větší cenově moc neodpovídaly. Pak jsem se stavila v obchodě v Lidické, ale z té jsem docela rychle vycouvala. Tam mají průměrné košíky i kolem 400 Kč. Docela síla. Takže jsem se smířila s tím, že holt druhý košík nebude.

Protože jsem musela vystoupit o stanici dřív, abych si zašla do lékárny, tak jsem se stavila i v naší galanterii. Na netu mě totiž zaujala výroba butonků. Nevypadá to složitě a výsledek je moc pěkný. Ale paní měla jen malé knoflíčky. Tak jsem si vzala alespoň jedno balení, že to vyzkouším. Třeba někde seženu větší. Tedy ony se dají sehnat na netu, ale jedna holčina má butonky a druhá zase to udělátko na ně. Takže dvojí poštovné. To se mi moc nechce. Zítra zkusím zavolat do maloobchodní prodejny Koh-i-nooru ve Vršovicích. 


Když jsem šla z té galanterie do lékárny, tak jsem procházela kolem květinářství. A oni tam mají už delší dobu vystavené i nějaké proutěné zboží. A mají i košíky. Tak jsem je okoukla a nakonec jsem si jeden koupila. Velký je tak akorát a stál 155 Kč. V tom obchodě v Lidické by byl tak za 350 Kč. 


Když jsem přišla domů, tak jsem zjistila, že mi ten zbytek látek (a bylo jich docela dost) mamka vyžehlila. Je zlatá :-) :-)  Přitom dneska je děsný horko. Tak jsem si vypila kafčo a pustila se do vaření večeře (a jídla na zítra). 

Večer jsem ty pruhy látek ze včera rozstříhala na menší a pak je postupně zase sešila :-)


...sežehlila švy na jednu stranu a smotala...


A pak jsem je zase rozřezala a srovnala vedle sebe....



....abych je zase sešila :-)


Pak už jsem jen opět sežehlila švy na jednu stranu.

Zítra nastříhám tenký vatelín a spodní látku a mohla bych to zvládnout oboje prošít. Jen tedy ještě nemám vymyšlenou tu spodní látku. Jestli mám použít jednu z těch čtyř nebo nějakou úplně jinou. A taky z nějaké musím udělat lem. No tak to nevím, jestli to stihnu všechno zítra.... 

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Na ty rozdíly v cenách taky někdy zírám.. A ty proužky, co stříháš a sešíváš, a stříháš a sešíváš... to bude polštářek, ne?

Katka řekl(a)...

Ajko, no mohly by to být polštářky, ale budou to maličké dečky :-) Betynce na panenku a Honzíkovi pro medvídka. Fakt jen tak na přikrytí. Mně šlo hlavně o to,abych si to vyzkoušela, jak to funguje. A funguje to skvěle :-) :-)
K.