čtvrtek 25. srpna 2011

178/365 II. - Zubařka

Na poledne jsme byli všichni objednaní k zubařce. Měli jsme tam být už před dvěma měsíci, jenže to byla ta stávka dopravců, takže jsme si museli další dva měsíce počkat. Betynka má vše v pořádku, Honzík taky. Ale protože Honzíkovi roste už nová jednička vlevo dole (a ta vpravo dole už tam má taky bouličku) a protože mu ty první zoubky ještě nevypadly, tak se paní doktorka rozhodla, že mu je vytrhne. Že není na co čekat. A když by mu teď vytrhla ten jeden, tak stejně by mu časem musela vytrhnout i ten druhý. Tak Honzíkovi zchladila dásničku a pak kleštičkami vytrhla zoubky. Byl to fofr :-) U prvního Honzík ani nestačil zareagovat a u druhého trošku heknul, ale nebrečel. A pak mu jen teklo pár slziček. Ale dobrý. Doktorka mu pak říkala, že teď ji kvůli tomu nebude mít rád :-)  Ale Honzík, že ne, že ví, že by mu jinak ten nový zoubek rostl křivě :-) :-)

Tak tady je ta moje pizizubka :-) :-)  (To červené na puse není krev, ale kečup :-) :-) )


A docela mě překvapilo, že ty první zoubky jsou tak dlouhé. Já si je pamatuju, že mají krátké kořínky... Nebo jestli stoličky mají kraťounké a tyhle mají dlouhé...? A nebo už jsem stará a nepamatuju si to :-) :-) :-)


Jo a Honzíkovi už roste šestka vlevo dole. To jsem si ani nevšimla. Tak jsem mu musela koupit jednosvazkový kartáček a musím mu speciálně tu šestku ještě přečišťovat.

Jinak Jarek měl dva kazy, což je nevídané, neboť on žádné kazy nemíval. Tak ho to stálo 740 Kč. No a já měla taky dva kazy :-(  Ach jo. A mě to tedy stálo 936 Kč. V říjnu tam ještě máme přijít na dohlazení plomb. A ještě jsme dostali poukazy na RTG všech zubů, aby měla paní doktorka naše kompletní snímky. Ale prý na to teď posílá všechny pacienty. No a protože jsme tam byli tak dlouho, tak mamce stihla udělat akorát kartu, dala jí taky poukaz na RTG a má tam přijít s námi v tom říjnu. 

Odpoledne jsem ještě zašla s Betynkou tady u nás do kadeřnictví, protože to tam mamka včera domluvila. Slečna kadeřnice Betynce zastřihla vlásky, aby měly nějakou fazónku. Ona má totiž takové chmýříčko a furt se jí to cuchá. Tohle bylo její teprve třetí stříhání. Tak snad se dočká culíků alespoň do školy ;-) :-) :-)

K.

0 komentářů: