úterý 30. srpna 2011

183/365 II. - Batoh

Včera už byl na školce papír, že třídní schůzky pro rodiče nových dětí jsou dneska. Takže z práce jsem jela do školky, kde jsem nakonec byla dvě hodiny :-)  Ale vyplnila jsem papíry nejen pro Bětku, ale i pro Honzíka. Když už jsem tam byla... ;-) :-) 
Cestou domů jsem se stavila v krámě a koupila Betynce velký batoh do šatny. Má být pořádný, protože do něj pak děti dávají všechny věci, když se vyzvedávají na zahradě nebo v jiné třídě. Betynka je z něj nadšená a pomalu to vypadalo, že s ním půjde i spát :-) Honzík je naštěstí spokojený se svým starým batohem. Už jsem se pomalu bála, že mu budu muset koupit nový... ;-) :-)  


Se musím smát - na té první fotce to vypadá, že je ten batoh větší, jak Bětka. Ale není :-) :-) Jen špatný úhel při focení :-) :-)

K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Pěkný batohy. U vás máte ve školce v šatně batohy ?? U nás máme kapsáře.

Katka řekl(a)...

Ajko, jo jo, mají batohy. Protože odpoledne chodí ven na zahradu a do batohu dají všechny věci a já si pak dítě vyzvednu se všema věcma a jde se domů. Už se nechodí do šatny. A nebo když jsou třeba odpoledne v jiné třídě, tak taky se všemi věcmi. Z kapsáře by jim to padalo.
K.

Míša Myška řekl(a)...

to je stejně divný chodit se špinavým dítětem přes celou Prahu domu ;o(

Talpinka řekl(a)...

my máme jen plastový košíčky - erární - s přiděleným obrázkem... a do šatny můžeme vždy :) miluju vesnickou školku :D