úterý 23. srpna 2011

176/365 II. - Výprodej

Dneska a zítra máme zase v sokolovně výprodejovou akci. Tak jsem se tam šla podívat, jestli nemají nějaká pyžama a tepláky pro děti. Ale nic pořádnýho jsem tam nenašla. Škoda. Ale úplně s prázdnou jsem neodešla. Objevila jsem tam balení knoflíčků za 19 Kč. Tak jsem si vzala hned dvě. Knoflíky se vždycky na něco hodí :-) :-)  A pak ještě sadu skalpelů i s náhradními noži. Ty se budou zase hodit na vyřezávání šablonek :-) 


K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Knoflíčky byly dobrá koupě. Zvlášť takhle barevný. Já bych vzala klidně i pět sad. Sadu skalpelů mám taky , tu samou, to byl zas výprodej Kaufland. U nás bývaly tyhle výprodeje ve starým kině, ale už dlouho žádný letáček nebyl.
no já chtěla dneska dělat ty aplikace na deku, a místo toho jsem si udělala dečku na stůl ze zbytku proužků, co mi zbyly z šestý lekce. Tak snad zítra se do nich pustím.

Katka řekl(a)...

No, přemýšlela jsem tam, jestli dvě sady nebudou málo, ale myslím, že to zatím stačí. Ty toho myslím našiješ víc jak já, tak máš větší spotřebu :-) :-) Uvidím, co bude na příštím výprodeji. Tady nejsou přes léto, ale teď zase budou.
K.