neděle 21. srpna 2011

174/365 II.

Na dnešek Jarek vymyslel pro děti výlet historickou tramvají. Včera jsme se domluvili, že s nima pojede sám, abych si já mohla došít tu věc, o které tu nemůžu psát. Nakonec se k nim přidala i mamka :-) Jeli autobusem do Střešovic a pak historickou tramvají na Výstaviště a pak zpět do Střešovic. Dětem se to moc líbilo.


Mamka mi pak ještě volala, že příště dáme Bětě montérky a ne šaty. Byla celá zamazaná od kolomaze. Ani nevědí, kde se zmazala. Honza byl čistý a přitom všude běhali spolu. Z nejhoršího Bětu Jarek očistil vlhkýma ubrouskama ještě tam, ale i tak přijela domů jako prasátko... Takže šla rovnou do vany.

Když večer čistil Jarek Honzíkovi zoubky, tak zjistil, že mu roste druhý zub za jedničkou vlevo dole. Akorát, že se mu ta jednička ještě nekýve. No naštěstí jsme na čtvrtek všichni objednaní k zubařce. Takže počítám, že ta mu ho vytrhne. Doufám, že tam Honzík nebude moc křičet...


No a večer jsem dodělala ten druhý lem. Na HBO dávali Občanský průkaz, tak jsem to dělala při něm :-) 


Jsem zvědavá, co na dečky řeknou zítra děti. Ale to si musím počkat až přijdu z práce. Jen doufám, že se jim budou líbit....


Pepíček (panenka ještě po mně) je Betynky a Meďulka (medvědí holčička) je Honzíkova.

K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

A tady už jsou dečky v plné kráse..... Jsou pěkně barevný, i ta spodní látka je pěkná. No a teď ještě polštářky, ne?